neděle 10. dubna 2011

PRÁŠKY-ZÁZRAK NEBO PODVOD?



Adipex retard 100 tbl


Tak jsem se od mojí kamarádky dozvěděla o tomto ,,zázračném produktu,,
který je ale na předpis lékaře, ale dá se koupit i na internetu.
Určitě vám sem nebudu psát aby jste si to kupovali, protože to muže mí jako každý lék vážné zdravotní důsledky.
Ale jelikož já jsem blázen a jsem obézní,tak to zkusím hned jak budu mít nějaké peníze .
Samozdřejmě že se vyfotím před a po.
A napíšu vám míry a váhu,hned jak to začnu brát a po tom co to doberu.

Tyto prášky jsou učeny pro lidi s nadváhou a BMI nad 30.
Ale berou to i lidé jako my,posedlí hubnutím.
Kamarádka to brala 11 dní a zhubnula 9 kilo.


Nechci vám říkat aby jste se cpaly práškama, jen ukazuji na to, co mi doporučily ostatní kamarádky :)
Kdyby jste měly dotazy tak e-mail nebo komenty .
Popř. koupě se mi ozvěte a já bych vám to zkusila zařídit ,kdyby jste to třeba nechtěly posílám k vám domů :)Ale né že budu nákej Deelar :) s tím nepočítejte :D
Pokud s Adipexem už někdo zkušenosti máte, tak se s námi podělte budu jen ráda :)


s Láskou Ev*

Žádné komentáře:

Okomentovat