úterý 12. dubna 2011

BAG!

Tak jsem si dneska konečně koupila svojí vysněnou tašku od IKEY :D maxi Modrou:)
Vím že ej to divné, ale mám jí snad radši než svoje značkové kalbelky, vejde se do ní všechno.
Můžu do ní dát deku když jdu na piknik,knížku,sluchátka,nabíječku,časopis,jídlo.. všechno :D Hadry.. nákup..
prostě jí miluju.. a už je jenom moje!
Jsem konečně hrdá majitelka :D

(omlouvám se za špatnou kvalitu )



A jako Bonus jsem vám vyfotila co běžně každý den tahám v kabelce,Také špatná kvalita, není světlo a fotím mobilem:


1) moje čerstvě nově koupená knížka COCO CHANEL. jsem na 50.stránce.
2)nejlepší sluneční brýle
3)diář z ELLE
4) dioptrické brýle
5)minerální ochlazující a čistící voda VICHY ve spreji
6)peněženka
7)tygrovanej šátek co nosím buďto na krku nebo v kabelce
8) moje vyrobená čelenka
9)kruhové naušnice v barvě šátku
10)nabíječka na mobil
11)vzorky nových krémů na ruce
12)skoro prázdná tvářenka
13)make-up
14)houbička na make-up
15)korektor
16)zlomene štěteček
17)voňafka od M.A.C
18) Open card
19) pouzdro na mobil
20)cigára (kouřím LM nebo MARLBORO)
21)Zapalovač

Žádné komentáře:

Okomentovat