čtvrtek 7. dubna 2011

NÁRAMKY

červený náramek-anorexie (PRO-ANA)-chceš být nebo jsi Anorektička
fialový náramek- bulímie (PRO-MIA)-chceš být nebo jsi Bulimička
tmavě modrý náramek- sebepoškozování
 Nedávno jsem si projížděla blogy pro -ana kde jsem našla podle mě geniální nápad s náramkama.
Myslím si že je fajn něco takového mít, já sama teda odsuzuju poškozování, ale kdybych jím byla posedlá jako jsem posedlá dokonalou postavou tak bych taky asi měla jiný názor.
mimochodem já mám 74 kg na 175 cm .Což jsem nenapsala:)
Myslím si, že když se na náramek podíváte, uvědomíte si, že to nechcete vzdát a že ten náramek je vaší součástí.Já sama nikomu neřeknu co znamená, jen třeba řeknu že se mi líbí.
Nejlepší by asi bylo, kdyby jste si náramek vyrobily samy, protože tím pádem bude mít ještě větší váhu.
Můžete si ho samozdřejmě i koupit,ale když si ho uděláte doma samy, tak to bude lepší podle mě :)
Může být z čehokoliv,kamínků,korálků,látky,dřeva,bavlenk..z čehokoliv.. jen by jste měly dodržet barvy :)
Já sama se teť pouštím akorát do pletení svého červeného z bavlenek :) Tak až bude hotový určitě přidám fotky :)
----------------------------------
Pokud máte nějaké dotazy ,tak do komentářů sem, nebo do článku chat :)
popř. na e-mail: iwanttobeperfect@seznam.cz




s láskou Ev*

Žádné komentáře:

Okomentovat